مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 05:362020-05-09سياسي

26 طرح اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی در قزوین اجرا شد


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طی سال گذشته 26 طرح اقتصاد مقاومتی دربخش کشاورزی در استان اجرا شد ه است.

- حمید رضا تبسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اکثر این پروژه ها با حمایت مسئولین و بکارگیری توانمندیهای کارشناسی و عملیاتی پیشرفت فیزیکی قریب 100 درصدی را محقق کرده است.

وی افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری؛ طرح های اقتصاد مقاومتی طی سال های اخیر در سازمان اجرایی شده و امسال نیز پروژه اقتصاد مقاومتی پیشنهادی این سازمان در زیر بخش های زراعت، شیلات، دام و طیور و آب و خاک به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان ارائه شده است.

تبسمی تصریح کرد: زیر بخش های مختلف این سازمان در طرح های اقتصادی مقاومتی برای سال جاری در حال هماهنگی با معاونت ها و دفاتر وزارت جهاد کشاورزی است تا با تعیین برش استانی هر طرح؛ همگام با سیاست های کلان در برنامه های ششم و اسناد بالادستی نسبت به افزایش کمی و کیفی طرح ها و آغاز عملیات اجرایی اقدام شود.

به گفته ی وی؛ بخشی از طرح های دولتی و خصوصی مرتبط با استان 11 طرح در سامانه نیپای استان نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی که به منظور حصول اطمینان از صحت اهداف، برنامه های ستاد راهبردی و مدیریت مربوطه با هدف به روز کردن و پایش طرح ها راه اندازی و بارگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 طرح اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی در قزوین اجرا شد

26 طرح اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی در قزوین اجرا شد